Pažinčių paieškai vis dažniau naudojami mobilieji įrenginiai

Interneto pažinčių auditorija siekia tarp 35 ir 40 mln. unikalių vartotojų, tačiau Tinder ir kitų mobiliųjų pažinčių svetainių ar programėlių populiarėjimas pakeitė vartotojų įpročius, kurie dažniau naudojasi mobiliaisiais įrenginiais pažinčių paieškai.

2014 m. liepos mėn. duomenimis mobiliomis pažinčių svetainėmis naudojosi 60% interneto pažinčių vartotojų.

Match.com ilgą laiką buvo rinkos lyderis gana stipriai atsiplėšęs nuo konkurentų, tačiau lyginant mobiliųjų versijų duomenis atotrūkis žymiai mažesnis. Liepos mėnesį tarp mobiliųjų pažinčių antrąją vietą užėmė POF, o Tinder užėmė trečiąją vietą.

Leave a Comment